Reacties

Anneke Wat een indrukken! Hopelijk de komende dagen weer… 16 aug. '18
Petty Die mooie dorpjes, giga klimmetjes, de bovenbenen,… 16 aug. '18
Mieke Sturkenboom Heftig allemaal.Sterkte met de klim! 16 aug. '18
Rom Guttinger Jan en Marles. Wat een leuke en stoere verhalen weer.… 15 aug. '18
Petty Hey luie fietsers😜 niet te vaak de trein pakken… 15 aug. '18
Marjan Buffers! Kunnen jullie oren even rusten na de trein… 15 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen lieve stoere fietsers wat een prachtig verhaal weer… 15 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen Wat een schouwspel dat zie je in het theater niet… 14 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen hoi lan marlies geweldig verhaal weer gelukkig geen… 13 aug. '18
Ton Wat een prachtige verhalen en schitterende foto's… 13 aug. '18
Froukje hallo kanjers, ik geniet van je verhalen, wat een… 13 aug. '18
Piet en Tineke Hafkamp Wat een prestatie ook vandaag weer. Mooie foto van… 13 aug. '18
Peter Jan zn knien staan niet goed op die 3e foto. Jammer. 13 aug. '18
Quino Smeele Weer even 'bij-gelezen', prachtig geschreven… 12 aug. '18
Carla Jullie gaan lekker, genieten maar en leuke foto’s… 12 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen fijn voor jullie een rustige fietsdag mooi zwembad… 12 aug. '18
Astrid Die pasta afgieten....heb ik die al niet eerder gelezen?… 11 aug. '18
Petty Hey vrolijke fietsers, nu is de pasta al voor de zoveelste… 11 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen Wat een verhaal je gaat toch wel ff terug naar de… 11 aug. '18
Rom Guttinger Beaune, dat schiet al lekker op. Gaat het nu verder… 10 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen lieve schatten wat een mooi verhaal weer geweldig… 10 aug. '18
Suze Beaune, een mooie plaats om “even” te zijn. Hopelijk… 10 aug. '18
Marjolein O beaune heeft een erg leuke markt met kleinvee en… 10 aug. '18
Aly van Beek wat bijzonder dat iemand je aan mijn Bram deed denken… 10 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen wat een mazzel hebben jullie toch tent was er nog… 10 aug. '18
Paul Zo. Wat een mazzel hebben jullie toch. Wat er ook… 10 aug. '18
Piet en Tineke Hafkamp Fijn, dat ook hier geldt: eind goed, al goed! Hopelijk… 9 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen Wat een natte pech en tent weg 🙈 maar als pleister… 9 aug. '18
Petty Poeh wat een pech, met het weer dan he 😜 voordeel… 9 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen hoi jan marlies wat beleven een hoop op je fietstocht… 7 aug. '18
Stella Marlies die wilde lathyrus heeft mijn vader gepland… 7 aug. '18
Aly van Beek he reizende mensen [met een korte ei ,anders ga je… 7 aug. '18
Margot Reeuwijk Veel pl lieve mensen ziet er gezellig. Uit liefs van… 7 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen erg mooi bb ziet er erg mooi uit xxx 7 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen hoi stoere fietsers wat een mooi verhaal weer wat… 7 aug. '18
Aly van Beek Prachtige verhalen ,je schrijft zo leuk . door de… 6 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen hoi wat boffen jullie met het weer mooie foto's… 6 aug. '18
Piet en Tineke Hafkamp Viva Marlies, viva Jan! Bonne jour et une bonne voyage! 6 aug. '18
Froukje Lieve Marlies en Jan, wat bewonder ik jullie om door… 5 aug. '18
Ton Wat een heerlijk verhaal weer 😉. Wij hebben ook… 5 aug. '18
Rom Guttinger Ach, wat is Barcelona nou? Groot, druk, heet. Ga toch… 4 aug. '18
Paul Onze auto met caravan had al zo'n moeite vandaag… 4 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen hoi stoere fietsers weer een super verhaal fijndat… 4 aug. '18
Bob Salomon Alles droogt goed op bij 30 graden, dus wat nou handdoek… 3 aug. '18
Rom Guttinger Dat is dus het padje. Nooit geweten als jullie dit… 3 aug. '18
Petty Ohoh wat een pech met het padje 😬 blijven jullie… 3 aug. '18
Marjan Genieten weer al de verhalen. Rustig aan en goede… 3 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen lieve stoere fietsers marlies de koningin geweldig… 3 aug. '18
Aly van Beek Leuk zeg want daar in Dinant liepen Bram en ik ooit.Goede… 3 aug. '18
Quino Smeele Jan en Marlies, heel veel plezier en een mooie reis… 2 aug. '18

« Vorige 1 2 3 Volgende »