Naam:
1808
Video’s:

Over mij

Wie zijn wij......

Wij zijn Jan en Marlies. We zijn al heel wat jaren getrouwd en trotse ouders en opa en oma van drie zonen, een lieve schoondochter en een prachtige kleinzoon van bijna 5 jaar oud en een kleinzoon die net geboren is.

We zijn een sportief stel die het leuk vinden om te fietsen en te genieten van vakanties. Toen we jong waren was een huis te zoeken en een goede baan, volgens onze ouders, belangrijker dan reizen. Helaas kwam het er daarna niet van om avontuurlijke reizen te maken.

Inmiddels zijn de kinderen groot en kunnen we van alles te ondernemen dus zeggen we: "doen".

We genieten van onze fietsreizen, van het contact met andere culturen, andere mensen

Over mijn reis

Onze reis gaat dit keer naar Rwanda, een voor ons nieuw continent. Super spannend!!

Bezochte landen

Ik heb 34 landen (14%) bezocht:

Albanië, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Angola, België, Cambodja, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Hongarije, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Monaco, Mozambique, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rwanda, Slovenië, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigde Arabische Emiraten, Vietnam, Zweden, Zwitserland.