Voor de wind.

11 augustus 2018 - Charlieu, Frankrijk

Vandaag hebben we wind mee en dat scheelt echt.
Het is de eerste dag echt klimmen, we hebben onze eerste col erop zitten. Het is vast een voorproefje voor morgen. De maker van het boekje tekent onder elke bladzijde hoe hij op de fiets zit: fluitend, liggend, of pittig klimmend. Daarbij kun je ook aflezen hoelang je stijgt of daalt... als het klopt. Vandaag gaf hij aan na de klimpartijen aardig te dalen. Dit deden we ook maar het was meer klimmen- dalen - klimmen -dalen best pittig daardoor.
Vanavond slapen we op een camping met de mogelijkheid om te zwemmen in  het zwembad naast de camping. Het is een prachtig 25 meter bad en omdat het een uur voor sluitingstijd is helemaal niet druk. Heerlijk even baantjes getrokken:)
Nu is er een feest aan de gang dus ik weet niet hoe laat we kunnen slapen :)
Veel liefs van ons
Jan en Marlies

12 augustus 2018
    fijn voor jullie een rustige fietsdag mooi zwembad zeg liesje helemaal in haar elemend leuke foto van jullie samen fijne tijd nog liefs van ons xxx
    Jullie gaan lekker, genieten maar en leuke foto’s 👍😘
  3. Quino Smeele:
    12 augustus 2018
    Weer even 'bij-gelezen', prachtig geschreven mooie verhalen! Heel veel PLEZIER :-)
  4. Peter:
    13 augustus 2018
    Jan zn knien staan niet goed op die 3e foto. Jammer.