Reacties

Rom Guttinger Marlies en Jan, Wat een mooie tocht hebben jullie… 23 aug. '18
Froukje Lieve Jan en Marlies, bedankt voor je mooie verhalen… 23 aug. '18
Caroline Lieve Jan en Marlies, dank je wel voor de mooie verhalen… 23 aug. '18
Piet en Tineke Hafkamp Nog een paar fijne dagen in Spanje gewenst! Geniet… 22 aug. '18
Aly van Beek Wat fijn Jan en Marlies dat ik mocht delen in jullie… 22 aug. '18
Paul Lieve Jan en Marlies. Wat hebben we genoten van jullie… 22 aug. '18
Bob Salomon Als ik de muggen moet geloven, ben jij een lekker… 22 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen Hoi Jan en Marlies bedankt voor jullie mooie avontuurlijke… 22 aug. '18
Petty Mooi afsluitend verslag, houd je jan wel in de gaten… 22 aug. '18
Thea Smeele Bedankt Marlies en Jan voor de fijne vehalen.Geniet… 22 aug. '18
Henk Lansink Marlies en Jan ik heb genoten van julie reisverslag.… 22 aug. '18
Agnes Smeele Hoi Marlies en Jan, Ik heb weer genoten van de dagelijkse… 22 aug. '18
Stella Dank voor je leuke verhalen goede reis Naar huis liefs… 22 aug. '18
Roelie Loois Heerlijk genoten van je verhalen en boeiende schrijfstijl… 21 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen wat een prachtig verhaal weer we gaan ze missen hoor… 21 aug. '18
Mieke Pieket Weeserik Dank je voor de mooie verhalen !!! We hebben weer… 21 aug. '18
Henny Smeets Dank voor de mooie foto van het sluizencomplex, want… 21 aug. '18
Paul Dat is een tegenvaller zeg. Eigenlijk zoiets van jullie… 21 aug. '18
Marjan Ha ha leuk. Typisch Janneman 21 aug. '18
Petty Toppers jullie hebben een geweldige trip gemaakt,… 21 aug. '18
Suze Wat hebben we genoten van jullie verhalen. Heel verstandig… 21 aug. '18
Piet en Tineke Hafkamp Wat zullen we de verhalen en foto’s missen, Marlies!… 21 aug. '18
Astrid Tip van As: Boven Barcelona ligt een prachtig plaatsje… 20 aug. '18
Rom Guttinger De zee, de zee....Net iets gehoord waarom de kust… 20 aug. '18
Carla Ha die Jan en Marlies. Zulke stoere fiets verhalen… 20 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen hoi stoere fietsers wat een mooi verhaal weer jammer… 20 aug. '18
Froukje Wat een mooie verhalen! Jammer van de muggen en de… 20 aug. '18
Elly Goed dat jullie je af en toe ook verwennen! Maar wat… 19 aug. '18
Petty Mooi verhaal weer ! Enhum jij foto’s maken terwijl… 19 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen Jullie treffen het wel een echt bed feestavond heerlijk… 19 aug. '18
Henny Smeets Windje mee is je vriend. Wind tegen is je vijand.… 19 aug. '18
Marjolein Een kind op je nek en dan fietsen dat vinden wij niet… 19 aug. '18
Marjan Ik zie één van deze foto's uitvergroot wel… 18 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen Wat een verhaal zeg en wat gezellig op zo'n camping… 18 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen lieve kanjers wat een prachtig verhaal weer en echt… 18 aug. '18
Piet en Tineke Hafkamp Bedankt voor dit verslag en de prachtige foto's.… 18 aug. '18
Hannes Duurland Heerlijk je verhalen Marlies. Ik lees ze steeds met… 18 aug. '18
Aly van Beek Lieve M en J ,iedere ochtend geniet ik van de verhalen… 18 aug. '18
Carla Prachtige foto’s zeg , en ben benieuwd wat jullie… 18 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen Jaja in de morgen vroeg op pad dan is de wereld ook… 18 aug. '18
Marjan wow! Wat een bui...doe voorzichtig 17 aug. '18
Marjan ahhh leuke foto 17 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen Fantastisch verhaal weer, wereldreizigers heel veel… 17 aug. '18
Marijke Roos Helden! 17 aug. '18
Anca van de lande-van Roomen Hallo doordouwers Jan nog bedankt van jouw nieuwe… 16 aug. '18