Reacties
Reacties 1 - 50 van 141
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Anneke | Wat een heerlijke reis hebben jullie weer gemaakt.… | 24 aug. '18 |
| Rom Guttinger | Marlies en Jan, Wat een mooie tocht hebben jullie… | 23 aug. '18 |
| Froukje | Lieve Jan en Marlies, bedankt voor je mooie verhalen… | 23 aug. '18 |
| Caroline | Lieve Jan en Marlies, dank je wel voor de mooie verhalen… | 23 aug. '18 |
| Piet en Tineke Hafkamp | Nog een paar fijne dagen in Spanje gewenst! Geniet… | 22 aug. '18 |
| Aly van Beek | Wat fijn Jan en Marlies dat ik mocht delen in jullie… | 22 aug. '18 |
| Paul | Lieve Jan en Marlies. Wat hebben we genoten van jullie… | 22 aug. '18 |
| Bob | Als ik de muggen moet geloven, ben jij een lekker… | 22 aug. '18 |
| Anca van de lande-van Roomen | Hoi Jan en Marlies bedankt voor jullie mooie avontuurlijke… | 22 aug. '18 |
| Petty | Mooi afsluitend verslag, houd je jan wel in de gaten… | 22 aug. '18 |
| Thea Smeele | Bedankt Marlies en Jan voor de fijne vehalen.Geniet… | 22 aug. '18 |
| Henk | Marlies en Jan ik heb genoten van julie reisverslag.… | 22 aug. '18 |
| Agnes Smeele | Hoi Marlies en Jan, Ik heb weer genoten van de dagelijkse… | 22 aug. '18 |
| Stella Brandenburg | Dank voor je leuke verhalen goede reis Naar huis liefs… | 22 aug. '18 |
| Roelie Loois | Heerlijk genoten van je verhalen en boeiende schrijfstijl… | 21 aug. '18 |
| Anca van de lande-van Roomen | wat een prachtig verhaal weer we gaan ze missen hoor… | 21 aug. '18 |
| Mieke Pieket Weeserik | Dank je voor de mooie verhalen !!! We hebben weer… | 21 aug. '18 |
| Henny | Dank voor de mooie foto van het sluizencomplex, want… | 21 aug. '18 |
| Paul | Dat is een tegenvaller zeg. Eigenlijk zoiets van jullie… | 21 aug. '18 |
| Marjan | Ha ha leuk. Typisch Janneman | 21 aug. '18 |
| Petty | Toppers jullie hebben een geweldige trip gemaakt,… | 21 aug. '18 |
| Suze | Wat hebben we genoten van jullie verhalen. Heel verstandig… | 21 aug. '18 |
| Piet en Tineke Hafkamp | Wat zullen we de verhalen en fotoโs missen, Marlies!… | 21 aug. '18 |
| Astrid | Tip van As: Boven Barcelona ligt een prachtig plaatsje… | 20 aug. '18 |
| Rom Guttinger | De zee, de zee....Net iets gehoord waarom de kust… | 20 aug. '18 |
| Carla | Ha die Jan en Marlies. Zulke stoere fiets verhalen… | 20 aug. '18 |
| Anca van de lande-van Roomen | hoi stoere fietsers wat een mooi verhaal weer jammer… | 20 aug. '18 |
| Froukje | Wat een mooie verhalen! Jammer van de muggen en de… | 20 aug. '18 |
| Elly | Goed dat jullie je af en toe ook verwennen! Maar wat… | 19 aug. '18 |
| Petty | Mooi verhaal weer ! Enhum jij fotoโs maken terwijl… | 19 aug. '18 |
| Anca van de lande-van Roomen | Jullie treffen het wel een echt bed feestavond heerlijk… | 19 aug. '18 |
| Henny | Windje mee is je vriend. Wind tegen is je vijand.… | 19 aug. '18 |
| Theo Marjolein | Een kind op je nek en dan fietsen dat vinden wij niet… | 19 aug. '18 |
| Marjan | Ik zie รฉรฉn van deze foto's uitvergroot wel… | 18 aug. '18 |
| Anca van de lande-van Roomen | Wat een verhaal zeg en wat gezellig op zo'n camping… | 18 aug. '18 |
| Anca van de lande-van Roomen | lieve kanjers wat een prachtig verhaal weer en echt… | 18 aug. '18 |
| Piet en Tineke Hafkamp | Bedankt voor dit verslag en de prachtige foto's.… | 18 aug. '18 |
| Hannes Duurland | Heerlijk je verhalen Marlies. Ik lees ze steeds met… | 18 aug. '18 |
| Aly van Beek | Lieve M en J ,iedere ochtend geniet ik van de verhalen… | 18 aug. '18 |
| Carla | Prachtige fotoโs zeg , en ben benieuwd wat jullie… | 18 aug. '18 |
| Anca van de lande-van Roomen | Jaja in de morgen vroeg op pad dan is de wereld ook… | 18 aug. '18 |
| Marjan | wow! Wat een bui...doe voorzichtig | 17 aug. '18 |
| Marjan | ahhh leuke foto | 17 aug. '18 |
| Anca van de lande-van Roomen | Fantastisch verhaal weer, wereldreizigers heel veel… | 17 aug. '18 |
| Marijke Roos | Helden! | 17 aug. '18 |
| Anca van de lande-van Roomen | Hallo doordouwers Jan nog bedankt van jouw nieuwe… | 16 aug. '18 |
| Marjan | Pak maar een lekker stuk met de trein. Jullie hebben… | 16 aug. '18 |
| Marjan | mooi | 16 aug. '18 |
| Marjan | indrukwekkend | 16 aug. '18 |
| Suze | Veel belevenissen op 1dag is heftig! En niks mis mee… | 16 aug. '18 |
1 2 3 Volgende »


- Anneke: Wat een heerlijke reis hebben…
- Rom Guttinger: Marlies en Jan, Wat een mooie…
- Froukje: Lieve Jan en Marlies, bedankt…
- Caroline: Lieve Jan en Marlies, dank…
- Piet en Tineke Hafkamp: Nog een paar fijne dagen…
Alle reacties »