Reacties

Reacties 51 - 98 van 98

Naam Reactie Datum
Bert van Aggelen Het is kicken om zo'n klein balletje over 100… 23 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen lieve schatten wat een verhaal weer kakkers golf leuke… 23 jul. '19
Suze Leuk Marlies, en net als bij koor...schouders naar… 23 jul. '19
Bettie Kamer Het is zo'n leuke sport, heerlijk in de natuur,… 23 jul. '19
Thea Smeele Steeds meer familieleden gaan golven jong en oud.Leuk… 23 jul. '19
Froukje Hallo Wat hebben jullie toch weer een mooie vakantie… 22 jul. '19
Rom Guttinger Nou Marlies en Jan, Dit zijn toch weer mooie verhalen… 22 jul. '19
Piet en Tineke Hafkamp Een weer heel nieuw avontuur voor jullie. Leuk om… 21 jul. '19
Roelie We genieten weer dagelijks van je mooie verhalen Marlies...dank! 21 jul. '19
Carla Wat een weggetjes rijden jullie zeg !! En hoe is het… 21 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen lieve fam wat een mooi verhaal weer erg mooie foto… 21 jul. '19
Jeannette ziet er leuk uit. fijne vakantie! groetjes 20 jul. '19
Kate Den Otter Noon Ik geniet van jullie verhalen ! Veel plezier , keep… 20 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen hoi lieve mensen fijn dat jullie het zo naar je zin… 20 jul. '19
Bert van Aggelen Die mensen met die grote Campers hebben vast meer… 19 jul. '19
Annelies Geniet er lekker van met jullie ukkepuk camper. 19 jul. '19
Astrid Twee jaar geleden waren wij ook in Zweden. Een prachtig… 19 jul. '19
Quino Smeele Heel veel plezier! 19 jul. '19
Carla Heerlijk, geniet van de rust, ruimte en vredigheid… 19 jul. '19
Piet en Tineke Hafkamp Wat fijn, die rust en ruimte, Marlies. 19 jul. '19
Piet en Tineke Hafkamp Ja, die Carthago’s kunnen heel groot zijn. Maar… 19 jul. '19
Adrina Liebrecht Prettige fietsvakantie 19 jul. '19
Astrid Fijne vakantie. Liefs. 19 jul. '19
Bettie Kamer gezellig om jullie avonturen weer te lezen en"mee… 19 jul. '19
Stella Leuk toch naar Sweden mooi land Geniet v d reis ik… 19 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen Hur spolas du lyckligtvis på toaletten igen och värmaren… 19 jul. '19
Mieke Sturkenboom Leuk om het weer te lezen Marlies! Goede reis verder! 18 jul. '19
Piet en Tineke Hafkamp Mooi! 18 jul. '19
Thea Smeele De stad van Wallander. 18 jul. '19
Thea Smeele Zag nu pas je mooie foto's,wat een pracht camper. 18 jul. '19
Margot Reeuwijk Veel plezier nog 😘😘😎🥂 18 jul. '19
Hannes Duurland Heel veel plezier Marlies. Als ervaren camperaarster… 18 jul. '19
Paul He lekker, elke dag weer een verhaal lezen van jullie.… 18 jul. '19
Bert van Aggelen Wat een leuk verhaal weer. Ga jullie volgen. Veel… 17 jul. '19
Lisanne & co Lieve Jan en Marlies! Wat een gave camper en wat een… 17 jul. '19
Carla Hoi Marlies en Jan. Wat leuk dat de reis naar Zweden… 17 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen inderdaad gefeliciteerd met thijsi crijsi al weer… 17 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen hoi lieve schatten wat een super leuk verhaal jullie… 17 jul. '19
Piet en Tineke Hafkamp Veel campers staan vaak op die (soms bijna) gratis… 17 jul. '19
Piet en Tineke Hafkamp Mooie foto’s! 17 jul. '19
Piet en Tineke Hafkamp Hartelijk dank voor het startverhaal van jullie camperreis.… 17 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen wat een mooi verhaal weer word weer genieten voor… 17 jul. '19