30!!

17 juli 2019 - Simrishamn, Zweden

Woensdag 17 juli

Vandaag is het de verjaardag van onze Thijs die 30 is geworden. We starten de dag met hem toe te zingen waar hij echt blij van wordt:)

Niet veel later fietsen we naar de stad. Het centrum bestaat uit veel bewaarde oude panden en opvallend is de hoeveelheid parken en fietspaden.

In de middag trekken we verder langs de kust. We stoppen een paar keer bij leuke dorpjes.

Opvallend is dat je de mensen niet kunt verstaan maar als je kijkt op deze oude grafsteen zie je dat je het makkelijk kunt lezen. Ook bordjes op de weg of in een stad zijn vaak te herleiden.

Uiteindelijk overnachten we in Simrishamn. Niet echt een mooie plek ( parkeerplaats voor campers zonder voorzieningen) maar ach voor een keer niet erg

We kunnen ons prima redden. Morgen willen we vroeg vertrekken naar een eiland Hanö en daar lekker fietsen.

Liefs van ons

Jan en Marlies

1. Piet en Tineke Hafkamp:
    17 juli 2019
    Veel campers staan vaak op die (soms bijna) gratis plaatsen. En natuurlijk: Gefeliciteerd met de verjaardag van Thijs 🎂🍾
  2. Anca van de lande-van Roomen:
    17 juli 2019
    inderdaad gefeliciteerd met thijsi crijsi al weer 30 jaar waar blijft de tijd en een lieve papa van yason xxx
  3. Carla:
    Hoi Marlies en Jan.
    Wat leuk dat de reis naar Zweden is gegaan, ben erg benieuwd hoe het jullie gaat bevallen.
    Wat een joekel van een camper zeg 👏🙈😀
    Lekker morgen genieten op de fiets !
    En vanavond een drankje nemen op Thijs zijn verjaardag 🎂🎉🎁
  4. Lisanne & co:
    17 juli 2019
    Lieve Jan en Marlies! Wat een gave camper en wat een mooie reis in het vooruitzicht. Heerlijk om weer mee te mogen lezen, gaat het kolven een stuk sneller door haha. Heeeel veel plezier en ontdekse! Dikke kus
  5. Thea Smeele:
    18 juli 2019
    Dit zijn landen waar onze kinderen hun hart aan hebben verloren. vooral Noorwegen.
    Quirin met zijn gezin kwamen altijd in Denemarken om te fietsen.