Noord Jutland

30 juli 2019 - Struer, Denemarken

Noord Jutland.

Vandaag een dag waarbij we vooral veel gereden hebben. Van eiland Funen naar redelijk noordelijk het plaatsje Struer in Jutland.

Net over de brug  die deze twee eilanden verbindt zagen we prachtige gebouwen. Tijd om de afslag te nemen en even nader te bekijken. Het bleek een aardig nieuwe wijk te zijn met hoogstandjes in de architectuur. Wanneer we een lunchplek opzoeken zien we een groot hertenpark waar je doorheen kunt rijden/ lopen. Het leveren mooie plaatjes op.

Eind van de dag (17:30) kwamen we bij ons eindbestemming aan. De camperplek was leeg. Heerlijk vrij uitzicht over de haven. In nog geen 30 minuten lag de haven vol met campers:)

We zien veel drukte bij de haven en als we later op de fiets de stad in gaan blijkt waarom. De tour de France renners van Denemarken worden hier gehuldigd. Misschien zijn het wel hele bekende rijders, geen idee we kennen alleen een paar van de Nederlandse rijders.

Als we terugfietsen zijn we net op tijd, de regen barst los. Wat is het dan luxe om in een camper te zitten :)

Niet veel later komt een appje binnen van onze buren van de vorige stek dat ze ons missen ❤️

Liefs van ons Jan en Marlies

1. Mieke Sturkenboom:
    31 juli 2019
    Mooi Marlies.Deed me denken aan moderne wijk in Valencia.Maar dan anderd.