Reacties

Bob Salomon Tjonge nauwelijks thuis of al weer plannen voor vier… 11 aug. '19
Judith Hey Marlies en Jan, Mooie reis hebben jullie gemaakt!… 9 aug. '19
Astrid Dank voor het 'meereizen' in je dagelijkse… 5 aug. '19
Bert van Aggelen Welkom thuis. Jullie kunnen hier ook nog genoeg fietsen. 4 aug. '19
Piet en Tineke Hafkamp Prachtige vogels! 4 aug. '19
Piet en Tineke Hafkamp Noord West thuis best! Fijn, dat de camper zo goed… 4 aug. '19
Roelie Loois Welkom thuis. Fijn dat we weer mochten genieten van… 4 aug. '19
Thea Smeele Welkom Thuisl heb weer genoten jammer dat het weer… 4 aug. '19
Anca van de lande-van Roomen Wat een luxe heb je dan als je weer thuis komt maar… 4 aug. '19
Paul Fijn dat jullie zo leuk hebben gehad en je wensen… 4 aug. '19
Gert Slokker Geniet nog van de dingen die gaan komen. Mooie verhalen… 4 aug. '19
Froukje Lieve Marlies en Jannes, bedankt voor je mooie verhalen… 3 aug. '19
Marjolein Wat een mooie vakantie hebben jullie. Leuk he reizen… 3 aug. '19
Bert van Aggelen Om zeehonden te spotten kan je ook naar Ameland. Misschien… 1 aug. '19
Anca van de lande-van Roomen hoi lieve fam jeetje zit er haast op jullie campervakantie… 1 aug. '19
Rom Guttinger Beste Marlies en Jan, Wij hebben naast Fynn ook heel… 1 aug. '19
Ellès Lijkt wel een beetje op Zeeland 😁 1 aug. '19
Piet en Tineke Hafkamp Mooi, Marlies. 1 aug. '19
Mieke Sturkenboom Mooi Marlies.Deed me denken aan moderne wijk in Valencia.Maar… 31 jul. '19
Paul & M:-)nique Mooie verslagen weer Marlies. Ik verheug me al op… 31 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen hoi kanjers wat een mooi verhaal weer en de foto's… 31 jul. '19
Anneke Wat is het weer leuk om je reisverhalen te lezen Marlies.… 30 jul. '19
Roelie Loois Weer een dag vol indrukken. Bijzondere ontmoetingen,… 30 jul. '19
Rom Guttinger Fynn en die mooie zomer in Denemarken toen we ook… 30 jul. '19
Piet en Tineke Hafkamp Een ‘indrukwekkend’ verhaal! Mooi hoe zulke toevallige… 30 jul. '19
Marjan Mooi! 29 jul. '19
Bob Salomon Wau een spelletje! Gewoon genieten dat doen jullie… 29 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen jan de boekenworm haha wie had dat verwacht geweldig… 29 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen lieve marlies en jan wat een prachtverhaal weer fijn… 29 jul. '19
Bert van Aggelen Jammer voor Jan dat het bij de Velu fabriek niet gelukt… 28 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen Wow wat een verhaaaaaaal we zijn net klaar met het… 28 jul. '19
Piet schuurmans Echt leuk dit reisverslag, geniet er lekker van hoe… 28 jul. '19
Piet en Tineke Hafkamp Wat is het beeld eigenlijk klein, hè! 28 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen hoi stoere gasten erg mooi verhaal weer fijn dat jullie… 27 jul. '19
Bob Salomon Tja dat je de jongste niet meer bent, geeft niets… 26 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen hai jan en marlies mooi verhaal weer leuk die kinderen… 26 jul. '19
Aly van Beek Dag Marlies en Jan, ik geniet enorm van jullie reisverslagen.… 25 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen lieve stoere fam van roomen staat mooi hoor je haar… 25 jul. '19
Marjolein wat een bof! Zijn we net vrienden op FB krijg ik als… 25 jul. '19
Roelie Loois Mooi kleurtje maar geef mij maar je krullenkoppie💙 25 jul. '19
Suze Leuke look Marlies! Idd heel ander gezicht, mooie… 25 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen Hoi reizigers wat een avontuur weer eerst bij de kapper… 25 jul. '19
Piet en Tineke Hafkamp Ziet er heel goed uit daar! 25 jul. '19
Piet en Tineke Hafkamp Smakelijk eten! Even wennen die nieuwe look a😉😀 25 jul. '19
Bert van Aggelen Leuk dat jullie het Golven zo leuk vonden. Nieuwe… 24 jul. '19
Piet en Tineke Hafkamp Heerlijk om zo heel ontspannen te genieten. En Marlies,… 24 jul. '19
Anca van de lande-van Roomen Wat een verhaal weer eerst blinkt Marlies in het golfen… 24 jul. '19
Henny Smeets Inmiddels al jouw logs gelezen. Het is even een andere… 24 jul. '19
Piet en Tineke Hafkamp Pure liefde in een pure natuur! 23 jul. '19
Rom Guttinger Beste Marlies, Ik heb ook ooit eens les genomen, maar… 23 jul. '19