Reacties

Mieke Pieket Weeserik Wat een verhalen weer. Enig om te lezen ☺ 6 aug. '17
Thea Smeele Marlies en Jan Welkom thuis. Je vakantie was anders… 6 aug. '17
Anneke Welkom thuis allebei. Wat een avontuur in eigen land… 6 aug. '17
Anca van de lande-van Roomen Hallo stoere lieve schatten super verhaal weer gelukkig… 6 aug. '17
Marianne Het was weer leuk om jullie te volgen. Welkom thuis… 5 aug. '17
Froukje wat hebben jullie het zwaar zeg. Wij zijn naar de… 5 aug. '17
Paul Wie zong ook al weer:ZOMER IN HOLLAND,.? 4 aug. '17
Rom Guttinger En Marlies en Jan, Heeft de tent de storm doorstaan?… 4 aug. '17
Anca van de lande-van Roomen Goedemorgen lieve en marlies hopelijk staat de tent… 3 aug. '17
Marjan Mooi hè de eilanden! Leuke reisverslagen. Liefs 2 aug. '17
Marjan Ha ha typisch Jan! Veel plezier nog! 2 aug. '17
Paul Vol spanning wachten we op een foto van de herboren… 1 aug. '17
Anca van de lande-van Roomen Goedemorgen morgen fijn dat het lekker dtoog is jullie… 1 aug. '17
Astrid Kleuters bij mij op school zetten wel eens slakken… 1 aug. '17
Rom Guttinger Ja, ja bekend terrein. En naar surfers kun je blijven… 31 jul. '17
Astrid Je verslagen zijn nooit saai dus blijf schrijven!… 31 jul. '17
Anneke Geweldig al die kitesurfers! En de Hollandse luchten… 31 jul. '17
Anca van de lande-van Roomen Hallo jan en marlies wat een mooi verhaal weer en… 31 jul. '17
Marijke Roos ik ben niet zo bang voor saaiheid hoor Marlies. Het… 31 jul. '17
Piet en Tineke Hafkamp Bekend terrein: heel lekker fietsen daar. Mooie foto's… 30 jul. '17
Judith Hey Jan en Marlies, Wat is NL mooi en verrassend hè.… 30 jul. '17
Rom Guttinger Vlissingen en dan naar boven. Jullie fietsen langs… 30 jul. '17
Anca van de lande-van Roomen Hallo wat een leuk verhaal weer Nederland is mooi… 30 jul. '17
Anca van de lande-van Roomen Fijn dat jullie weer in holland zijn wat een mooi… 29 jul. '17
Gert Slokker Mooi verslag! En mooie foto's! Dat wordt klimmen… 28 jul. '17
Roelie Loois Wat heerlijk dat jullie het do oplossen! Ach en Twents… 28 jul. '17
Gert Slokker Wat een flexibiliteit! Geniet van de nieuwe route.… 28 jul. '17
Rom Guttinger Lekker flexibel zou ik zeggen. Nu maar homenop standvastig… 28 jul. '17
Paul Wat goed dat jullie toch een goede wending aan de… 28 jul. '17
Marjan Wat geweldig! Zoveel beter om je vakantie voort te… 27 jul. '17
Mieke Hilverts Wat goed! Problemen zijn er om opgelost te worden… 27 jul. '17
Piet en Tineke Hafkamp Geniet van het mooie Nederland! Jammer van Duitsland,… 27 jul. '17
Anneke Wat een super wending! Wind in de rug en weer lekker… 27 jul. '17
Rom Guttinger Jan en Marlies, Ja, de regen was in Duitsland een… 27 jul. '17
Peter Wat jammer! Goede reis terug! 27 jul. '17
Paul Wat jammer. Grote plannen en dan gooit regen alles… 27 jul. '17
Anneke Wat jammer voor jullie! Het weer kun je helaas niet… 27 jul. '17
Astrid Wat jammer dat het weer niet mee zit. Goede reis terug. 27 jul. '17
Roelie Loois Jammer Marlies en Jan! Met jullie positieve instelling… 26 jul. '17
Tineke en Ton Ja je kunt ook teveel van water hebben. Bizarre tegenstelling… 26 jul. '17
Hannes Duurland Ooh zonde! Deden wij vorig jaar ook: Berlijn in de… 26 jul. '17
Mieke Sturkenboom Wat balen Marlies.Goede beslissing terug te gaan.Wij… 26 jul. '17
Piet en Tineke Hafkamp Vervelend, maar soms loopt het zo. Positief: je zou… 26 jul. '17
Anca van de lande-van Roomen Jammer zoveel regen niet fojn zeket berlijn anders… 26 jul. '17