Weer terug in Berlijn.

26 juli 2017 - Berlin, Duitsland

Weer terug in Berlijn.
Ken je die mop van die mensen die gingen fietsen? Daar lijkt het op bij ons. Ze gingen niet...
We ruimen vandaag in de stromende regen de tent op en het is de rest van de dag niet meer droog geworden. De vooruitzichten zijn zo slecht dat we onze tocht afblazen en morgen per trein terugreizen. Vandaag lukte niet meer.
Daarom nog een dagje Berlijn gepakt. Helaas de hele dag in de regen gelopen en gefietst De stad ziet er dan toch iets minder mooi uit.
We slapen wel in een prachtig kunsthotel waar elke kamer anders is. Het is een oud gebouw met hoge kamers. Wat is het mooi ingericht. Dit is wel een aanrader.
In Nederland is het beter weer dus we zien wel. Wie weet rondje Nederland? Deze tocht gaan we op een later tijdstip wel rijden.
Liefs Jan en Marlies

1. Anca van de lande-van Roomen:
    26 juli 2017
    Jammer zoveel regen niet fojn zeket berlijn anders met regen hier is het weer oke fietsen gaat steeds ga nu alleen op pad fijne reis nog groot gelijk dat jullie de trein nemen liefs van ons xxx
  2. Piet en Tineke Hafkamp:
    26 juli 2017
    Vervelend, maar soms loopt het zo. Positief: je zou anders nooit in dat bijzondere hotel zijn geweest!
  3. Mieke Sturkenboom:
    26 juli 2017
    Wat balen Marlies.Goede beslissing terug te gaan.Wij hebben vandaag heerlijk in het zonnetje 35km gefietst. En wat een mooi stukje Nederland weer. Je kent het vast wel. Loenen aan de Vecht,
    Nederhorst ten Berg, Vreeland en Nigtevegt.
  4. Hannes Duurland:
    26 juli 2017
    Ooh zonde! Deden wij vorig jaar ook: Berlijn in de stromende regen. Maar ook: grote delen van het oosten van Dld met wel zonnig weer. Ongelooflijk mooi, uitgestrekt, groen, vriendelijk en indrukwekkend. Ik zou zeggen: ga nog een keer terug. Zijn wij ook van plan.
  5. Tineke Smeele:
    26 juli 2017
    Ja je kunt ook teveel van water hebben. Bizarre tegenstelling met bericht uit Rome waar het zo droog is dat ze deze week zelfs de fonteinen in de stad afgesloten hebben om water te besparen.
    Goede terugreis!
  6. Roelie:
    26 juli 2017
    Jammer Marlies en Jan! Met jullie positieve instelling toch nog weer lekker genoten van het kunsthotel! Goede terugreis gewenst!
  7. Astrid:
    27 juli 2017
    Wat jammer dat het weer niet mee zit. Goede reis terug.
  8. Anneke:
    27 juli 2017
    Wat jammer voor jullie! Het weer kun je helaas niet plannen. Goede reis terug en hopelijk zit er nog een rondje Nederland in voor jullie.
  9. Paul:
    27 juli 2017
    Wat jammer. Grote plannen en dan gooit regen alles overhoop. Niet getreurd want de plannen om de reis af te maken, blijven. En dat is zeker positief. Groetjes
  10. Peter:
    27 juli 2017
    Wat jammer! Goede reis terug!
  11. Rom Guttinger:
    Jan en Marlies,

Ja, de regen was in Duitsland een enorme spelbreker. Ook voor jullie.
    Een vlotte en goede thuisreis toegewenst. We zien jullie wel weer in het zwembad. Het water is nog steeds lekker!

Groet, Rom