Het gaat ons voor de wind.

29 juli 2017 - Koudekerke, Nederland

Het gaat ons voor de wind.
Vanochtend staan we voor de verandering eens vroeg op. Er staan best veel mensen op deze camping maar toch is nog het stil.
De route naar de Posbank is mooi. We klimmen en dalen veel en we hebben geluk dat we door de bossen fietsen want het waait weer behoorlijk. Wind tegen de berg op is heftig trappen met bepakking. Het is nog rustig in het bos, we horen niets anders dan het ruizen van de wind door de bomen. Heerlijk genieten, ik hoopte dat we nog wild zouden zien maar dat is helaas niet gelukt.
Op het hoogste punt drinken we koffie en fietsen daarna door tot Arnhem. Hier slaan we een groot stuk van de route over. We kiezen ervoor om met de wind in de rug te gaan rijden en nemen de trein naar Vlissingen. De route loopt langs de kust naar Den Helder. Misschien hebben we genoeg tijd om de eilanden over te hoppen. Dat zou leuk zijn maar we zien het per dag wel.
In Vlissingen was het vandaag een grauwe dag met regen. Toen we aankwamen was er net ringsteken. Ook wij krijgen er een staartje van de regen mee. Gelukkig wel de tent droog neer kunnen zetten. Morgen wordt het weer droog daar gaan we voor en natuurlijk gaan we voor de wind.
Liefs van ons Jan en Marlies

1. Anca van de lande-van Roomen:
    30 juli 2017
    Hallo wat een leuk verhaal weer Nederland is mooi he fijn in de bossen fietsen gelukkig haast geen regen meer fijne fiets reis nog kijk goed uit liefs van ons we zijn trots op jullie xxx
  2. Rom Guttinger:
    30 juli 2017
    Vlissingen en dan naar boven.
    Jullie fietsen langs en door een van mijn geliefdste plekken van ons mooie landje, Walcheren. Een mooie zee-en duintocht toegewenst. Groet, Rom
  3. Judith:
    Hey Jan en Marlies,

Wat is NL mooi en verrassend hè.
    Leuke route, van Berlijn naar de lage landen.
    Groeten