Reacties

Reacties 101 - 150 van 198

Naam Reactie Datum
AH Restaurantactie Jammer dat we het nu verhaal van de reuzenstoelen… 29 jul. '15
Margot Reeuwijk Jeetje wat zijn jullie al ver zeg super veel plezier… 29 jul. '15
Rosemary Mooi hoor! Gezegend dat jullie (zeker Jan) dit kunnen… 29 jul. '15
Paul Mooi te lezen hoe de omgeving is. En ja soms is het… 28 jul. '15
Rom Guttinger Beste Marlies en Jan, De toon van jullie verhalen… 28 jul. '15
Rom Guttinger Beste Marlies en Jan, Wat een mooie avontuur toch.… 28 jul. '15
Carla Hoi van Roomens . Wat hebben jullie een mooie rit… 28 jul. '15
Froukje bedankt voor je leuke reis verslagen en de mooie foto's… 28 jul. '15
Gert en Ankie Slokker We genieten weer van jullie verhalen. Nog veel fietsplezier. 28 jul. '15
Tineke Hafkamp Ongelooflijk: wat een kanjers zijn jullie! Een geweldige… 28 jul. '15
Paul & M:-)nique Wat een fantastisch avontuur. Ben zo jaloers! Geniet… 27 jul. '15
Tineke Hafkamp Wat een geweldige prestatie weer vandaag! Eng, zo'n… 26 jul. '15
Mieke Pieket Weeserik Tjonge, jullie gaan ook zooo goed . Geniet en wij… 26 jul. '15
Anca van de lande-van Roomen Hoi lieve fam groot gelijk rustig doen lekker slapen… 26 jul. '15
Rom Guttinger Beste Marlies en Jan, Wat een stoere verhalen. Toch… 26 jul. '15
Sylvie Jullie komen terug met super gespierde benen en geen… 26 jul. '15
Carla Helemaal gelijk, rustig aan, het is tenslotte vakantie… 25 jul. '15
Tineke Hafkamp Slaap lekker! 25 jul. '15
Stephanie Hinfelaar Knap hoever jullie al zijn gekomen! Ik geniet van… 25 jul. '15
Tineke Hafkamp Dat is een hele prestatie, Marlies. Zo ver al! Vorarlberg… 25 jul. '15
Carla Mooi he, ik ervaar het altijd als prachtig, telkens… 25 jul. '15
Carla Dat is inderdaad niet fijn met onweer in de tent.… 24 jul. '15
Tineke Hafkamp Gelukkig bleef het bij een natte tent. De omgeving… 24 jul. '15
Margot Reeuwijk Jeetje wat geweldig dat jullie weer op de fiets zitten… 24 jul. '15
Ron Jens Hoi stel Zit er wel een zadel op die nieuwe fiets… 23 jul. '15
Marja Lieve Marlies en Jan, na de afknapper van gisteren… 23 jul. '15
Paul Wat zijn we blij voor jullie, niet alleen voor je… 23 jul. '15
Rom Guttinger Beste Marlies en Jan, Wat een situatie met die fiets.… 23 jul. '15
Jacqueline Ieder ander was bij de pakken neer gaan zitten maar… 23 jul. '15
Carla Wat een mooie positieve instelling. Super dat jullie… 23 jul. '15
Paul Dat is schrikken en vervolgens stevig balen. Hoe gaat… 22 jul. '15
Mieke Pieket Weeserik Echt balen dit. Hopelijk komen jullie er met FBTO… 22 jul. '15
Paul Hoi, Jan en Marlies. Na even op google maps gekeken… 22 jul. '15
Paul Jeetje Jan en Marlies, wat een ellende. Ik hoop dat… 22 jul. '15
Kate Den Otter Noon Echt balen !ik hoop dat er gauw een oplossing komt,… 22 jul. '15
Rosemary Jee dat is k.t zeg! Hoop dat je fiets kan regelen… 22 jul. '15
Marjan Nou ja zeg! Zijn ze helemaal! Ik hoop dat de FBTO… 22 jul. '15
Ariane Wat erg, als we vanuit hier iets kunnen doen,laat… 22 jul. '15
Sylvie Wat erg! Op de mooiste dag van jullie vakantie! Hopelijk… 22 jul. '15
Mieke Sturkenboom Wat balen zeg! En wat schrijf je toch leuk! Sterkte… 22 jul. '15
Suze Wat een pech zeg! Hoop voor jullie dat t goed afloopt,… 22 jul. '15
Carla Lieve jan en Marlies. Je verhaal begon prachtig en… 22 jul. '15
Ron Jens Heel vervelend! Vandaag bellen en hopelijk een nieuwe… 22 jul. '15
Anca van de lande-van Roomen Hoi pech vogel we hopen dat alles goed komt inderdaad… 22 jul. '15
Mieke Hilverts Wat een narigheid! Mensen moeten van andermans spullen… 22 jul. '15
Tineke Hafkamp Ja, dat was echt een prachtige dag met een heel nare… 22 jul. '15
Frans en margot reeuwijk Jeetje wat een pech zeg echt niet leuk lifs 22 jul. '15
AH Restaurantactie Jee wat vervelend zeg. Hopelijk kunnen jullie snel… 21 jul. '15
Marjan Hé bikkels! Vanaf de bank volg ik met veel plezier… 21 jul. '15
Anca van de lande-van Roomen Hoi lieve vakantie fietsers naar dat marlies is gevallen… 21 jul. '15

« Vorige 1 2 3 4 Volgende »