Rustdag....met Jan?

30 juli 2015 - San Cristoforo, Italië

Rustdag... met Jan?
Vandaag blijven we nog een nachtje op de camping. Het is heerlijk weer en anders gaan we veel te snel.
We luieren en zwemmen wat in en bij het zwembad, althans ik Jan slaapt. Je kunt wel weer zien wat het sterke geslacht is:)
We komen even later niet verder dan het grasveld bij het meer, in gedachte wandelen we hem rond.
Terug bij de tent horen we naast ons een enorme klap. Het meisje van de animatie valt van het trappertje op haar rug. Ze heeft enorme pijn en al snel volgt de ambulance. We duimen dat het niks ergs is. Later blijkt ze een hersenschudding te hebben, ribben en stuitje gekneusd. Dikke pech dus, maar gelukkig niks gebroken.
Ze is wel erg geliefd want een enorme hoeveelheid kinderen komen elke keer langs ons kleine tentje om te kijken hoe het met haar gaat. Tja ik denk dat Jan lichtelijk jaloers werd op de aandacht die ze kreeg want hij nam hierop meteen actie.
Hij moest iets doorsnijden, pakte mijn mes, sneed en keek de andere kant op. Dit zag ik niet maar ik zag wel wat er volgde, Jan rennend naar het sanitairgebouw en een bloedspoor op de grond achterlatend.
Dus wc papier gehaald en zwaluwstaarten gemaakt van leukoplast ( Bart ik mis je, dit is jouw taak) en een verband erover. Pff wat een actie, best wel een diepe snee en het helpt niks. De kinderen komen alleen met tekeningen voor het buurmeisje:)
Morgen gaan we weer verder. Volgens de routemaker de mooiste route van het boekje dus dat beloofd wat.
Iedereen bedankt voor de tips van Venetië, we nemen ze mee.
Liefs van ons uit San Christoforo al Lago

1. Tineke Hafkamp:
    30 juli 2015
    Heerlijk een dagje rustig aan doen in zo'n mooie omgeving, maar een saaie dag was het niet...! Hopelijk heeft Jan niet teveel bloed verloren om morgen weer door te kunnen
  2. Mieke Hilverts:
    30 juli 2015
    Ben je blijven staan Marlies? Echt wat voor jou he!?
    Goede reis morgen!
  3. Margot Reeuwijk:
    30 juli 2015
    Jeetje neem je een rustdag gebeurd dat weer je kan die man ook geen twee tellen alleen laten pfff jantje toch brokken piloot nou rustig aan doen morgen veel.fietsplezier Gr Frans en margot
  4. Rom Guttinger:
    30 juli 2015
    Typisch iets voor een man. Het zou mij ook zo maar kunnen gebeuren en is ook wel eens gebeurd. Je kunt er wel mee naar Venetië. Gelukkig. Geniet van de mooi(st)e route van de heenreis.

Groet, Rom
  5. Carla:
    30 juli 2015
    Heerlijk zeg zo een rustdagje, goed te zien hoe lekker jan ligt op zijn bedje bij het zwembad. En wat een gedoe met die snee , je kan hem ook niet alleen laten. Hopelijk blijven de zwaluwstaartten zitten. Hij doet echt alles om de aandacht te trekken he (: .
    Zorg maar goed voor hem, Marlies en voor de snee dan maar met je ogen dicht.
    Heel goede reis morgen en geniet van de mooie route. Groetjes Carla
  6. Janneke:
    11 augustus 2015
    Het sterkere geslacht... haha! En het snijden in de duim heeft ook nog geen tekeningen opgeleverd... die arme Jan! Hihi :-)
    Leuk om je verhalen te lezen! Ga je er een boekje van laten maken?
  7. Janneke:
    11 augustus 2015
    Leuk om je verhalen te lezen! Ga je er een boekje van laten maken?