Reacties

Reacties 1 - 50 van 198

Naam Reactie Datum
Paul & M:-)nique Wat een fantastische verhalen weer van jullie mooie… 22 aug. '16
Marjan Welkom thuis!!!! Fijn dat jullie weer heelhuids thuis… 22 aug. '16
Tineke Hafkamp Sportief: lekker naar huis fietsen! Ook goed trouwens… 22 aug. '16
Marjan Wat fijn Marlies dat je nog even een schooltje kon… 19 aug. '16
Gert en Ankie Slokker Heel boeiend om te lezen......en nu: goeie terugreis.… 19 aug. '16
Thea Smeele Voor ons onvoorstelbaar dat ze in zo'n land zo… 18 aug. '16
Anca van de lande-van Roomen Hoi kanjers wat een gaaf verhaal weer goedkoop voor… 18 aug. '16
Froukje Hallo Marlies en Jan, ik heb weer met plezier je verhaal… 17 aug. '16
Gert en Ankie Slokker Marliesmob en jan, weer genoten van jullie verslagen.… 17 aug. '16
Anca van de lande-van Roomen Hoi jan en marlies fijn dat jullie weer fietsen hoop… 16 aug. '16
Kees klinkhamer ik blijf genieten van je reisverhaal! 14 aug. '16
Thea Smeele Volgens mij door dat ze niet beter weten zijn ze tevreden.… 12 aug. '16
Anca van de lande-van Roomen Het is toch wel heerlijk ..omdraaien en...slapen tja… 12 aug. '16
Marjan Ach wat heerlijk! Geniet er lekker van. 12 aug. '16
Tineke Hafkamp Schitterende foto's, Marlies. Heb je die twee… 12 aug. '16
Marjan Lieve Jan&Marlies wat een barre tochten hebben… 12 aug. '16
Marjan Ha, ha, gatver! Niet leuk 12 aug. '16
Thea Smeele In Gran Canaria zaten ze zo op kamelen. Oom Dick moest… 10 aug. '16
Anca van de lande-van Roomen Hoi jan en marlies wat een verhaal weer dat pakken… 10 aug. '16
Tineke Hafkamp Inderdaad: enorm hoog! Gelukkig zitten jullie gezellig… 10 aug. '16
Anca van de lande-van Roomen Hoi vakantie hangers wat een mooi verhaal weer leuk… 9 aug. '16
Bettie Kamer Wat een mooie verhalen weer. Voor ons genieten en… 9 aug. '16
Marjan Hé bruine poeperds! Fijn dat jullie het zo naar jullie… 8 aug. '16
Anca van de lande-van Roomen Wat een verhaal zeg dus weer iets geleerd dicht bij… 8 aug. '16
Anca van de lande-van Roomen Hoi lieve stoere fam wat hebben jullie weer veel meegemaakt… 6 aug. '16
Marjan Goed eten Jan!. ..groet Peter 6 aug. '16
Marjan Goed eten Jan! 6 aug. '16
Anca van de lande-van Roomen Oeps de verkeerde massage wat nu wegwezen....doeiiiiiiii 6 aug. '16
Anca van de lande-van Roomen Dat is een fijne traktatie na zo'n zware klim… 6 aug. '16
Gert en Ankie Slokker Marlies en Jan, heel leuk om te lezen en jullie te… 4 aug. '16
Anca van de lande-van Roomen Hallo daar in den vreemden wat lezen we nu achterop… 3 aug. '16
Anca van de lande-van Roomen Hehe eindelijk is chaos in Laos gearriveerd na wat… 1 aug. '16
Kees klinkhamer wat een mooie foto, die fietsende Jan! Heb vanochtend… 1 aug. '16
Rom Guttinger Beste Marlies en Jan, Azië is toch het werelddeel… 31 jul. '16
Marjan Kus Janneman! Staat je goed doe hoed van Marloes.… 31 jul. '16
Anca van de lande-van Roomen Hoi Jan en Marlies wat gaat het snel 1week voorbij… 30 jul. '16