Reacties

Naam Reactie Datum
Froukje voortallen Leuk verhaal 22 jul. '20
Caroline Lieve Jan en Marlies, zo reizend, kom je inderdaad… 22 jul. '20
Anca van de lande-van Roomen Hoi lieve schatten ja vertrouwen hebben in de mensheid… 22 jul. '20
Anca van de lande-van Roomen Het is toch bij de beesten af of je hebt er last van… 21 jul. '20
Anca van de lande-van Roomen Jeetje wat een byzonder verhaal weer jammer van die… 21 jul. '20
Leonie van Dort Een "beestenboel" maakt de reis wel echt… 21 jul. '20
Amy Beestenboel! Gezellig🥰 21 jul. '20
Lisanne & co Oh wat ziet het er weer heerlijk uit en wat is het… 21 jul. '20
Petty Hey wereld reizigers, mooi verhaal weer! Goed idee… 19 jul. '20
Paul Vanmorgen gewandeld met Ineke. Moest Jan de groeten… 19 jul. '20
Anca van de lande-van Roomen Hoi lieve stoere schatten wat een fantastisch verhaal… 19 jul. '20
Anca van de lande-van Roomen Hoi fam wederom weer een prachtig verhaal fijn dat… 19 jul. '20
Carla Lekker stel en jullie genieten en lachen wat af. Ik… 19 jul. '20
Froukje voortallen Wat een prachtig verhaal van die taalles en dat luchtbed.… 19 jul. '20
Piet en Tineke Hafkamp Een fijne zon(rust)dag! Dank voor het mooie verhaal… 19 jul. '20
Suze Wat een heerlijk verhaal weer. Ik zit hier tranen… 19 jul. '20
Sylvie Wierda Wat een mooi verhaal weer!! Ben nu onderweg naar Frankrijk… 19 jul. '20
Bert van Aggelen Van Harte Gefeliciteerd met Thijs 18 jul. '20
Anca van de lande-van Roomen Wat een verhaal weer eerst een klein feestje omdat… 18 jul. '20
Caroline Lieve Jan en Marlies, die drone mag dan wel een beetje… 18 jul. '20
Tineke Lahumeten Mooi verhaal weer.Gefeliciteerd met Thijs ! Succes… 18 jul. '20
Sylvie Wierda Super leuk de film!! 18 jul. '20
Stella Gefeliciteerd met Tijs leuk jullie te volgen kijk… 18 jul. '20
Paul Gefeliciteerd met Thijs. Wat gaat de tijd toch snel.… 18 jul. '20
Marijke Roos Weer genieten van je verhalen Marlies. Ik volg je… 18 jul. '20
Anca van de lande-van Roomen Hoi jan en marlies weer mooi verhaal weer bikkels… 17 jul. '20
Froukje voortallen Hallo allebei, ja wat is Assisi prachtig ! Wij zijn… 16 jul. '20
Anca van de lande-van Roomen Hoi stoere fietsers fijn dat de nw fietsen zo goed… 16 jul. '20
Hanneke Marlies wat leuk om te lezen weer je verhalen. Wij… 16 jul. '20
Anca van de lande-van Roomen Lieve marlies en jan wat een prachtig verhaal weer… 16 jul. '20
Henny Smeets Assisi, inderdaad prachtig. Fijn, dat jullie fietsen… 16 jul. '20
Caroline Lieve Jan en Marlies, Wat een geweldig verhaal ! En… 15 jul. '20
Bert van Aggelen Limonchello bedoel ik natuurlijk. Niet opgelet. 15 jul. '20
Bert van Aggelen Lionel, menigeen zal jaloers zijn. En een beetje sluikreclame… 15 jul. '20
Janneke Wat een heerlijk verhaal om te lezen. En eigengemaakte… 15 jul. '20
Marjan Wat mooi die gastvrijheid overal. Wel welkom dus!… 15 jul. '20
Froukje voortallen Lieve Marlies en Jan, wat een prachtig land, hé .… 15 jul. '20
Anca van de lande-van Roomen Goedemorgen en ja de Italianen zijn gastvrij wij zijn… 15 jul. '20
Piet en Tineke Hafkamp Jullie genieten volop van het mooie landschap en de… 15 jul. '20
Rom Guttinger Beste Marlies en Jan, Ik vroeg me al af of jullie… 14 jul. '20
Astrid Hallo Marlies en Jan. Leuk om weer mee te mogen genieten… 14 jul. '20
Anca van de lande-van Roomen Jeetje wat een prachtig verhaal weer jullie genieten… 14 jul. '20
Judith Ik ben ook weer even "en route" als ik jouw… 14 jul. '20
Caroline Lieve Jan en Marlies , jaaaa wat is het daar mooi… 14 jul. '20
Anca van de lande-van Roomen Dat viel ff tegen een klimmetje van 12% maar het is… 13 jul. '20
Anneke Wat een prachtig dorpje! En een zo'n mooie ontmoeting… 13 jul. '20
Lidy Helemaal gelijk Marlies. De contacten onderweg zijn… 13 jul. '20
Petty Ja als je niet wilt klimmen, kom je niet zulke schattige… 13 jul. '20
Carla In een woord, sfeervol . Genieten dus en dan is het… 13 jul. '20
Paul De tijd heeft hier stilgestaan hè. Prachtig om er… 13 jul. '20

« Vorige 1 2 3 4 Volgende »