Reacties

Reacties 1 - 50 van 183

Naam Reactie Datum
Piet en Tineke Hafkamp Wij duimen mee! Het ziet er uit als een heel bijzondere… 24 okt. '21
Petty Na een geweldige ervaring rijker, zit het er helaas… 6 aug. '20
Johan Hommes schissergรคsschen in deze context is "waardeloos… 6 aug. '20
Ton Lieve Jan en Marlies, ook wij hebben volop genoten… 6 aug. '20
Froukje voortallen Lieve allebei. Ik wens jullie een goede thuiskomst.… 5 aug. '20
Bert van Aggelen Mooie verhalen weer. Ben benieuwd naar de volgende… 5 aug. '20
Suze Bedankt voor de prachtige verhalen, zag er elke dag… 5 aug. '20
Piet en Tineke Hafkamp Bedankt voor de mooie verhalen en fotoโ€™s, we zagen… 5 aug. '20
Sjef en Janny fijn dat jullie zo genoten hebben. mooie reis om op… 5 aug. '20
Marjolein Elke dag mee gefietst en moois meegemaakt zonder te… 5 aug. '20
Carla de Rijk Genoten van al je verhalen en foto's. Wat een… 5 aug. '20
Marijke Roos Schissergรคsschen betekent vreselijk 5 aug. '20
Marijke Roos Heerlijk om jullie belevenissen weer te mogen lezen.… 5 aug. '20
Mieke Pieket Weeserik Mooie verhalen en foto's!!! Heerlijk om te lezen… 5 aug. '20
Arlette Heel erg bedankt voor jullie verhalen. In je verhalen… 5 aug. '20
Bert van Aggelen Volgens mij is dat een ice cream koffie in dat glas,… 4 aug. '20
Froukje voortallen Lieve Jan en Marlies, ik geniet elke dag van jullie… 4 aug. '20
Simone en Ton Hoi wij fietsen volgende week bij koblenz, net te… 4 aug. '20
Anca van de lande-van Roomen Mr.Exstreem in je dromen met zn smoesjes en wat is… 4 aug. '20
Judith Lekker hรจ, goede benen ๐Ÿšฒ Mooi uitzicht over de… 4 aug. '20
Marike Banken Heerlijke verhalen Marlies! 4 aug. '20
Astrid Als je een week eerder was geweest op deze route,… 4 aug. '20
Anca van de lande-van Roomen ๐Ÿ‘โš˜๐ŸŒธ๐Ÿ™„๐Ÿ˜‹๐Ÿฝ๐Ÿน๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹โค๐Ÿ‘ 3 aug. '20
Paul Goed te lezen. Met terugwerkende kracht jullie avonturen… 3 aug. '20
Suze Mooi filmpje hoor! En we kunnen best mannen op koor… 3 aug. '20
Bert van Aggelen Wat een toestanden. Ja die automaten daar moet je… 2 aug. '20
Petty Doe waar jullie goed in zijn ;FIETSEN ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚… 2 aug. '20
Rom Guttinger Hoi Jan en Marlies, Ja, dat is even wennen met het… 2 aug. '20
Marianne Hahaha, als je hulp nodig hebt met het openbaar vervoer… 2 aug. '20
Froukje voortallen Wat een aardige en lieve en bijzondere mensen maken… 2 aug. '20
Paul Wat een verhaal weer, typisch iets voor jullie. Ja… 2 aug. '20
Piet en Tineke Hafkamp Geniet ondanks de tegenvaller van het mooie Heidelberg! 2 aug. '20
Suze Wat een avontuur weer. Voor reizen met ov heb je wat… 2 aug. '20
Roelie Loois Sterkte met de muggen....echt akelig....en graag effe… 1 aug. '20
Anca van de lande-van Roomen Hoi stoere fietsers vreselijk he die hitt fijn dat… 1 aug. '20
Marjan Ziet er tof uit 1 aug. '20
Rom Guttinger Hoi Marlies en Jan, Verschillende reisverhalen achter… 1 aug. '20
Piet en Tineke Hafkamp Schitterende fotoโ€™s, Marlies! Petje af voor jullie… 1 aug. '20
Froukje voortallen Lieve mensen, wat een pech met die muggen, jammer… 31 jul. '20
Mirjam Waar zijn de HOEDJES? 31 jul. '20
Petty Ja please, gun ons ook een glimlach, maak een foto… 31 jul. '20
Paul Had wel een foto verwacht van de hoedjes. Kopen jullie… 31 jul. '20
Anca van de lande-van Roomen Hoi fam wat naar al die muggen leuk hoor in de trein… 31 jul. '20
Suze Wat een mooi verhaal weer van jullie belevenissen.… 30 jul. '20
Jacqueline Wat een bikkels zijn jullie toch! In de bergen lopen… 30 jul. '20
Anca van de lande-van Roomen Hoi hoi wat een verhaal zeg dat had je niet mogen… 30 jul. '20
Froukje voortallen Weer een mooi verhaal en mooie fotoโ€™s en wat een… 30 jul. '20
Mirjam Prachtige ritten maken jullie, ik zal duimen dat jullie… 30 jul. '20
Thea Smeele Wat leuk om jullie verhaal te lezen en wat je meemaakt.Het… 30 jul. '20
Froukje voortallen Lieve kanjers, wat een spannend verhaal , wat een… 29 jul. '20