Naam:
1027
Video’s:

Over mij

Wie zijn wij......

Wij zijn Jan en Marlies. We zijn al heel wat jaren getrouwd en trotse ouders en opa en oma van drie zonen, een lieve schoondochter en een prachtige kleinzoon van ruim twee jaar.

We zijn een sportief stel die het leuk vinden om te fietsen en te genieten van vakanties. Toen we jong waren was een huis te zoeken en een goede baan, volgens onze ouders, belangrijker dan reizen. Helaas kwam het er daarna niet van om avontuurlijke reizen te maken.

Inmiddels zijn de kinderen groot en kunnen we van alles te ondernemen dus zeggen we: "doen".
In oktober zouden we 4 maanden gaan reizen, maar helaas gaat dat door de Corona uitbraak niet door. We zijn gezond wat belangrijker is dan onze reis.
De grote reis stellen we gewoon uit. Toch willen we heel graag fietsen. We hebben  de grote aanschaf van de twee Santos fietsen en de drone maar wel door laten gaan. Dit bracht wel twijfel.  Zullen we wel of niet buiten Nederland op vakantie gaan? Met deze mooie fietsen willen we graag in de bergen fietsen. Jan lijkt het geweldig om dan met de drone mooie opnames te maken terwijl we afdalen.

De een keurt het af, de ander lijkt het een goed plan. We gaan het zien, doen voorzichtig en luisteren goed naar de RIVM.

Over mijn reis

Onze reis begint dit keer in Rome. We vliegen hier naartoe en fietsen terug.
We zullen dit niet helemaal halen, daarvoor is de tijd te kort. Of we doen het laatste stuk met de trein of Tom haalt ons op met de auto.

Bezochte landen

Ik heb 30 landen (12%) bezocht:

Albanië, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Angola, België, Cambodja, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Hongarije, Italië, Laos, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigde Arabische Emiraten, Vietnam, Zweden, Zwitserland.