Chaos naar Laos

19 juli 2016 - Schiphol, Nederland

Chaos naar Laos
De titel was vast al met voorbedachte rade gekozen.
Afgelopen zondag is Jan op een popfestival slachtoffer geworden van zinloos geweld. Iemand sprong met zijn knieën op jan zijn ribbenkast gevolg 3 gekneusde ribben en zijn zwevende ribben gekneusd.
Het was een spannende week of we wel of niet zouden gaan. Gelukkig hebben we met Jan te maken. de man met verende krachten. De pijn is een stuk vermindert en met pijnstillers te doen. Natuurlijk zullen we ons reistempo en  afstanden aanpassing. Ik gok dat dit keer de grootste bepakking op mijn fiets terecht zal komen
en wie weet beland ik dit jaar in de kopgroep.
Nu staan we klaar op Schiphol waar we wachten op de vlucht. De fietsen zijn al ingecheckt en het toestel staat klaar. Voor de zekerheid mijn beschermengeltje maar meegenomen:)

1. Tineke Hafkamp:
    19 juli 2016
    Wat een narigheid. Je vraagt je af wat de lol is van dit soort gewelddadigheden. Fantastisch, dat jullie toch kunnen gaan. Een oud gezegde is : "Draagt elkanders lasten" en dat ga jij nu doen! Sterkte en een veilige vlucht gewenst.
  2. Maria:
    19 juli 2016
    Ha, met zo'n mooi engeltje komt het vast wel goed. Heel veel plezier en wel thuis.
  3. Sjef en Janny:
    19 juli 2016
    Ga vooral lekker samen genieten. Eerst bijkomen van alle stress en de reis op Hulang Bay. En dan per dag bekijken hoe het gaat. Veel plezier xxx
  4. Marjan:
    19 juli 2016
    Veilige reis! Wat een pech van Janneman.....auw, niet leuk! Sterkte en een fijne, wellicht wat aangepaste, vakantie❤️❗️
  5. Pierre Pourchez:
    Jan en Marlies,
    Ik wens jullie veel reisplezier en Jan, doe rustig aan he!
    Groet,
    Pierre
  6. Carla:
    19 juli 2016
    Ik ben blij voor jullie dat jullie toch op weg zijn. Ga genieten van het avontuur met de dag. Heel veel reisplezier, fietsplezier en gezelligheid. Ik kijk uit naar alle verhalen
    Liefs en wat minder chaos in Laos ha ha xx
  7. Tineke Smeele:
    19 juli 2016
    Lieve Jan en Marlies, we wensen jullie ondanks de vervelende start een geweldige reis toe! Hopen dat je snel opknapt Jan! Geniet er van! Liefs van ons allemaal!
  8. Quino Smeele:
    19 juli 2016
    Ik dacht dat jullie abonnement (op ongelukjes) inmiddels wel verlopen zou zijn. Hopelijk is dat dan nu na die valse start het geval. Een heel plezierige en goede reis gewenst.
  9. Suze:
    20 juli 2016
    Wat akelig voor Jan, en wat zinloos van die lui! Ik wens jullie een fantastische reis, met veel plezier. Xx
  10. Kate Den Otter Noon:
    20 juli 2016
    Ik wens jullie een fanstastiche en geweldige reis .Sterkte Jan, beetje rustig aan beginnen!
    Liefs Kate
  11. Rom Guttinger:
    Beste Marlies en Jan,

Goed hoor dat jullie toch gegaan zijn. Over vijf weken is die pijn heus wel weg en kunnen jullie vast op een spannende vakantie en fietstocht terugkijken. Waarom zou je nog meer narigheid krijgen? Je zoekt toch uitdaging? Nou, die ga je krijgen.
    Een mooie vakantie en fietstocht toegewenst. De start is begonnen.

Groet, Rom
  12. Froukje:
    20 juli 2016
    Wat een geluk, dat jullie toch konden gaan. Ik wens jullie een goede en avontuurlijke reis toe. Groeten van Froukje