Eindelijk het aftellen voor onze reis is begonnen.

9 juli 2016 - Huizen, Nederland

Over 10 dagen is het al zover. Ee reis waar we al maanden mee bezig zijn kan dan gaan beginnen. Inentingen, reispapieren, medicatie hopelijk hebben we niets vergeten. Een reis door Europa is wat makkelijker te organiseren, de andere kant is dat we nu meer voorpret maar ook  kriebels hebben hoe of het zal gaan. In ieder geval zullen we heel wat gaan zweten, in Vietnam ligt de gemiddelde temperatuur overdag op 35 graden. Na onze vliegreis gaan we eerst twee dagen acclimatiseren op Halong Bay voordat we op de fiets stappen:) zodat we uitgerust deze uitdaging aan zullen gaan.                                   Het zal er vochtig warm zijn want we het is regentijd. Hoeveel regenbuien zullen we gaan trotseren in Laos? We zien het wel, ons reisschema ziet er top uit.                        In het profiel van ons kun je globaal lezen hoe onze reis eruit zal zien. Spannend!! We hebben er zin in

1. Tineke Hafkamp:
    9 juli 2016
    Veel reisplezier en we lezen heel graag mee met je levendige verslagen!
  2. Anca van de lande-van Roomen:
    10 juli 2016
    Wij kunnen ook niet wachten..op alle die mooie en spannende verhalen
    Een hele goede en veilige reis xx
  3. Rom Guttinger:
    Nou Marlies,

Je bent een bevlogen persoon, ook letterlijk met die lange vlucht naar Laos voor de boeg, om met Jan dit reisplan uit te gaan voeren. Tja, na de grondige voorbereiding komt de praktijk. Alvast heel veel genoegen met jullie avontuurlijke vakantietrap. Geniet de laatste dagen voor vertrek nog maar van het koele westeuropese weer en het lekkere water van het zwembad. Om van weg te dromen als je in het verre Azië bent.

Groet, Rom
  4. Quino Smeele:
    10 juli 2016
    Een mooi vooruitzicht is al een halve vakantie. Heel veel plezier en een goede reis.
  5. Suze:
    10 juli 2016
    Ik zie nu al uit naar die mooie verhalen van jullie belevenissen, Marlies en Jan! Heel veel plezier en een goede reis toegewenst.
  6. Roelie:
    19 juli 2016
    Ik hoorde van obstakels op jullie fietsweg. Kan de reis wel doorgaan?
  7. Caroline:
    20 juli 2016
    Lieve Jan en Marlies,
    Jeetje Jan, wat een pech met die gekneusde ribben. Hopelijk valt de pijn mee. Ik heb het zelf ook gehad, waarbij ademhalen al lastig was. Hopelijk is dat niet aan de hand. Doe vooral rustig aan. We hebben maar één Jan!
    We wensen jullie heel veel plezier en genieten, veel liefs Hapé , Ischa en Caroline