Reacties
Reacties 51 - 75 van 75
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Stella Brandenburg | Hoi Marlies morgen weer een mooie dag maar dan zonder… | 21 okt. '17 |
| Anca van de lande-van Roomen | Hoi stoere meid wat een mooi verhaal weer leuk voor… | 21 okt. '17 |
| Nathalie | Wat een leuke blog Zo te horen nu al een super reis… | 21 okt. '17 |
| Ton | Stoer hoor😃👍👏 | 21 okt. '17 |
| Pierre Pourchez | Marlies, voor een kleine verkenning van de Camino… | 20 okt. '17 |
| Ton Smeele | Hoi Marlies, Weer een leuk avontuur! Leuk om je te… | 20 okt. '17 |
| Lisanne & co | STOER!! trots op je! Dikke knuffel | 20 okt. '17 |
| Marjan | Veel wandelplezier stoere Marlies! | 20 okt. '17 |
| Paul | Geniet van je solotrippie .We zijn zuinig op je dus… | 20 okt. '17 |
| Marijke Roos | Geniet Marlies, en dan geniet ik weer van je blog. | 20 okt. '17 |
| Catja | Geniet ervan Marlies, stoer dat je alleen gaat! Groet,… | 20 okt. '17 |
| Jeannette | Spannend, hoeveel km wordt het vandaag? Veel plezier! | 20 okt. '17 |
| Rom Guttinger | Marlies, Wat een onderneming. Heel veel plezier met… | 20 okt. '17 |
| Ton | Jeetje ik wist helemaal niet dat je dit van plan was… | 20 okt. '17 |
| Stephanie | Maak er wat moois van Marlies! Ik hoop weer op bijzondere… | 19 okt. '17 |
| Mieke Sturkenboom | Succes en geniet van de mooie dingen om je heen. | 19 okt. '17 |
| Bob | Wau wat een avontuur, maar ontzettend leuk en spannend… | 19 okt. '17 |
| Roelie Loois | De start is goed Marlies, je kunt het, stoer hoor… | 19 okt. '17 |
| Gerda | Succes, Marlies. Geniet van alles, maar dat zal vast… | 19 okt. '17 |
| Carla | Daar is ze dan, in Portugal . Geniet, wees voorzichtig… | 19 okt. '17 |
| Gert en Ankie Slokker | Een mooi begin Gr Ankie en Gert | 19 okt. '17 |
| Anca van de lande-van Roomen | Hoi Marlies dit is toch ff wat anders in je uppie… | 19 okt. '17 |
| Susanne Mulder | Heel veel plezier en pas goed op jezelf. Xx | 19 okt. '17 |
| Anneke | Het avontuur kan beginnen! Heel veel plezier! | 19 okt. '17 |
| Suze | Veel (wandel)plezier Marlies! | 19 okt. '17 |

- Marjan: Mooi Marlies! Ik heb genoten…
- Gert en Ankie Slokker: Wij hebben er van genoten!…
- Bob: Leuk om je verhalen te lezen.…
- Kate den Otter Noon: Ik lees met veel plezier…
- Rom Guttinger: Hoi Marlies, Jouw tijd zit…
Alle reacties »