Safari deel 2

11 augustus 2023 - Akagera National Park, Rwanda

Safari deel 2

vrijdag 11 augustus

Vandaag alleen foto’s van de dieren die we gespot hebben.

We hebben een safari met de boot gemaakt met een geweldige gids.Hij vertelde van alles. Hier hebben we prachtige vogels gespot en veel nijlpaarden gezien. Daarna een grote tocht met de auto. Dat viel een beetje tegen. Het was heel veel rijden ( lees hobbelen in de zeer oude auto terwijl iedereen in een jeep reed) en  we hadden verwacht meer wild te zien. Misschien waren onze verwachtingen ook te hoog. Helaas ook deze rit had de auto weer een aantal keren pech. De motor raakte steeds oververhit. Diverse keren gestopt en de motorkap open. Gelukkig nog net terug kunnen komen bij het hotel.

Liefs van ons Jan en Marlies

1. Henny:
    12 augustus 2023
    Hoe dan ook toch een hele beleving.
  2. Lianne Luijks:
    Prachtig in 1 woord.
  3. Tineke Lahumeten:
    12 augustus 2023
    Wel gelukkig super gave foto's weer ! En weer een bijzondere ervaring rijker. Leuk om jullie zo te volgen
  4. Marja:
    13 augustus 2023
    Wat hebben jullie een bijzondere en mooie reis gemaakt door Rwanda. Echt een nieuwe ervaring en herinneringen rijker. Fijn om deze tocht mee te beleven, wij genieten. Ook het Nationale Park biedt prachtige natuur (ondanks de auto's).
  5. Froukje voortallen:
    13 augustus 2023
    Wat een prachtige en interessante reis maken jullie. Ik vind het geweldig om het met jullie mee te maken, wat een mooi land. Bedankt voor de mooie foto’s . Wat flink van jullie om dat allemaal aan te kunnen. Lieve groeten van Froukje
  6. Ton en Marianne Tieman:
    13 augustus 2023
    Geweldig weer. En toch zoveel dieren gezien.
    Wat een avontuur, autopech tijdens jullie Safari. Best spannend!
  7. Nanny:
    21 augustus 2023
    Mooie foto's van de dieren in t wild! Prachtig!