Africa here we come!

13 maart 2023 - Huizen, Nederland

Yes! We hebben geboekt!

Over 130 dagen gaan we weer op reis! Niet voor 4 maanden hoor, dit keer iets korter, maar wel weer een hele bijzondere reis. We vertrekken voor 4 weken naar Rwanda. Hier zullen we een rondreis maken met de fiets.

Een land met een heftig verleden, wat bij de meesten van jullie vast meteen komt bovendrijven. Gelukkig is het nu een totaal ander land. Een land met een trotse en oprechte bevolking, van wat we lezen. De natuur is enorm mooi. Het wordt niet voor niets het land van de 1000 heuvels genoemd. We moeten dus nog wel even trainen voor die tijd:)

1. Lianne Luijks:
    13 maart 2023
    Geweldig en vooral al genieten van de voorpret. We gaan elkaar weer zien. Groet van mij.
  2. Paul:
    13 maart 2023
    Zoooo, wat een leuk vooruitzicht. En wat een bijzondere bestemming. Ik ga je zeker weer volgen hoor.
  3. Caroline:
    13 maart 2023
    Wat een geweldig reisplan in het vooruitzicht!
    Alvast heel veel plezier met de voorbereidingen.
    Veel liefs
  4. Pierre Pourchez:
    13 maart 2023
    De voorpret van plannen, klaarleggen, uitstippelen, alvast plaatjes kijken en lezen…… Daar kan niets tegenop!
    VEEL PLEZIER🥰🥰
  5. Annelies Snelders:
    13 maart 2023
    Wat een mooi vooruitzicht.
    Veel plezier en geniet er van.
    Annelies
  6. Suze:
    13 maart 2023
    Wat leuk Marlies en Jan, heerlijk vooruitzicht. Veel plezier met de voorbereidingen.
  7. Piet en Tineke Hafkamp:
    13 maart 2023
    Een heel bijzonder land! Onze dochter en haar partner zijn er pas geweest. Niet op de fiets hoor! Er is een prachtige natuur, met veel apensoorten!
    We volgen jullie heel graag 👍
  8. Tineke Smeele:
    Dag Jan en Marlies,
    Wat een bijzondere bestemming!
    Geniet van alle voorbereidingen!
    Liefs Ton en Tineke
  9. Anneke:
    13 maart 2023
    Wat een mooi vooruitzicht weer! Geniet alvast van de voorbereidingen!
  10. Mirjam:
    13 maart 2023
    Wat heerlijk voor jullie om naar uit te kijken, maar zeker ook voor mij, ik kijk nu al uit om weer meegenomen te worden door jullie.
    De cultuur te beleven, de verhalen te lezen van jullie en iedereen die jullie op de reis gaan ontmoeten.
    Heel veel plezier alvast en voor nu trainse.
  11. Agnes Smeele:
    13 maart 2023
    Mooi vooruitzicht! Ik reis weer graag mee!
  12. Ton:
    14 maart 2023
    Hoi Jan en Marlies. Wat een uitdagende reis weer die jullie zullen gaan maken. Alleen de tijd van de voorbereidingen is al geweldig😃. Wij wensen jullie heel veel plezier en genieten graag mee van jullie mooie verhalen. Alvast heel veel voorpret en heel veel liefs, Erica en Ton
  13. Petty:
    14 maart 2023
    Wat gaaaaf 🎉🚴🏼‍♂️ leuke voorpret, en sluit me aan bij de voorgangers; voor ons weer een leuk vooruitzicht om de verhalen te lezen 🙏🏻👍😉💋
  14. Hapé:
    15 maart 2023
    Jee Marlies, wat super leuk dat jullie weer op reis gaan. En nog wel naar Afrika. Een continent dat ik nog nooit bezocht heb. Heel benieuwd hoe jullie dat gaan ervaren. Wat een avontuur!
    Hapé
  15. Bob Salomon:
    20 maart 2023
    Wau wat een interessante bestemming!
    Ik ben benieuwd naar de verhalen en of het trauma onder de bevolking niet teveel wonden heeft geslagen. Mooi om naar uit te zien.
  16. Froukje voortallen:
    22 april 2023
    Ik verheug me op jullie geweldige reis. Lieve groeten van Froukje