Vakantie is ....

28 juli 2020 - Laas, Italië

Vakantie is....

Voor ons is vakantie relaxen op de fiets, genieten van de zon, de omgeving en van  elkaar. Dat lukt aardig:)

Ik slaap heerlijk op mijn nieuwe luchtbed van 6 euro. Uitgerust worden we wakker. Gisteren waren we laat weg en extreem laat op de camping 19:30. Dit is een uitzondering, meestal rijden we rond 15:00-16:00 de camping op.

Ongelofelijk, wat is het hier mooi! We zien steeds meer wandelaars voorzien van stokken en mountainbikers. Bijna alles elektrisch. Het is druk op de route als we vertrekken. We komen steeds dichterbij de Reschenpas (1518 m) waardoor er aardig wat klimwerk is. Op de gravelwegen is het goed opletten geblazen. Af en toe kun je moeilijk grip krijgen. Aan de linkerkant is het prima maar daar komt een constante stroom fietsers ons tegemoet rijden, dis geen optie. Het is hier echt druk op de route. Onderweg staat een kraampje waar je appelsap en appels kunt kopen. Het smaakt heerlijk.

We zitten op 915 meter hoog, de waterflessen zijn net gevuld met vers drinkwater genoeg voor de 8km lange klim, als we langs een camping rijden met zwembad...

Tja, dit is overmacht en het is vakantie he:) De tent staat snel en dit is een mooi moment om even een was te draaien. Goh wat ruikt het weer heerlijk fris.

Vanaf onze tent zien we de sneeuw al op de bergen. Morgen gaan we de Reschenpas over.

Liefs van ons Jan en Marlies

1. Piet en Tineke Hafkamp:
    28 juli 2020
    Wat een prachtige tocht maken jullie! Verstandig om ook jezelf rust te gunnen voor de grote klim begint. Zijn jullie van plan om helemaal naar huis terug te fietsen?
  2. Ariane:
    28 juli 2020
    We genieten weer van jullie reisverhalen
    Liefs Hans en Ariane
  3. Froukje voortallen:
    28 juli 2020
    Groot gelijk om even uit te rusten en je voor te bereiden op de klim. Veel plezier en sterkte gewenst. Groeten van Froukje