🤞Duimen, ja graag😀

24 oktober 2021 - Blaricum, Nederland

De plannen zijn gemaakt! Laten we nu hopen dat onze dromen mogen uitkomen. Natuurlijk staat de gezondheid voorop maar als alles meezit vertrekken we rond de kerst/ jaarwisseling voor onze fietsreis van ruim 4 maanden. De bedoeling is te starten in Thailand (Phuket) en daar vandaan naar het noorden te fietsen van Thailand. Dan per vliegtuig een oversteek  naar Bali en als laatste Sulawesi te bezoeken. Natuurlijk komt er weer een blog zodat jullie mee kunnen genieten.

De mooiste plekjes zijn nu op de kaart gemerkt maar tips zijn altijd welkom!

Nog zo’n 60 dagen duim je met ons mee.

1. Marike Banken:
    24 oktober 2021
    Wauw Marlies, wat een plannen! Natuurlijk ga ik je verslag lezen, ik reis al lezend met jullie mee 👍
  2. Suze:
    24 oktober 2021
    Wat leuk Marlies, ik duim mee voor jullie, zodat ik straks weer van jullie reisverhalen kan genieten!
  3. Melanie:
    24 oktober 2021
    Jaaaaa….dat wordt de reis van jullie dromen! Heel leuk om van de voorpret mee te kunnen genieten.
    Wij gaan heel hard voor jullie meeduimen dat het dan eindelijk in december gaat gebeuren!
    Liefs Pat, Mel, Guus en Teun
  4. Roelie Loois:
    24 oktober 2021
    Wauw ...natuurlijk 👍 ik voor en met jullie. De reis van jullie leven. Top!
  5. Carla de Rijk:
    24 oktober 2021
    Ik duim voor jullie dat deze droomreis nu doorgaat,
  6. Tineke Smeele:
    Dag Marlies en Jan,
    Wij gaan natuurlijk voor jullie duimen dat deze prachtige reis door kan gaan! Veel voorpret wensen we jullie toe!
    Liefs, Ton en Tineke
  7. Judith:
    Jaaa! We duimen mee 🤞🏻
  8. Marijke Roos:
    24 oktober 2021
    Ik duim mee voor jullie!
  9. Ton:
    Ik zit al!!!!😄👍
  10. Mirjam:
    24 oktober 2021
    Oh.....Marlies.......wat hoop ik voor jullie dat het door kan gaan.
    Ik ga jullie volgen en misschien mijn eigen reis naar Thailand herbeleven.
    Dikke knuffel en tot dinsdag 😉😉
  11. Amy:
    24 oktober 2021
    Jaaaa voor Indonesië doe ik uiteraard duimen… duhhh😘
  12. Petty:
    24 oktober 2021
    Toppers, tuurlijk duimen we mee !
    Een mooi vooruitzicht voor de fans, om straks weer schitterende verhalen te kunnen lezen, veel voorpret, kuzzzz.
    Pet en Rene
  13. Audrey Graven:
    24 oktober 2021
    Uiteraard duim ik voor jullie. Ik ga jullie ook zeker volgen. Super mooi vooruitzicht weer.
  14. Nathalie:
    24 oktober 2021
    Ik duim mee en hoop dat jullie droom mag gaan uitkomen. En dan zal ik weer vol op genieten van je mooie blog 😜💋
  15. Paul:
    24 oktober 2021
    Ik kijk al uit naar juliie verhalen en avonturen. Zoals elk jaar heerlijk om de dag mee te beginnen.
    En natuurlijk duim ik mee voor alle goeds op jullie reis.
  16. Marjan:
    25 oktober 2021
    Heerlijk vooruitzicht! Voor die tijd nog even daten en onze Bali&Lombok ervaringen delen.
    Ik hoop dat de reus door kan gaan. Gaan wij weer smullen van de verhalen. Liefs Marjan&Peter
  17. Ariane:
    We duimen voor jullie
    Wat gaan jullie weer een avontuur tegemoet
    Benieuwd naar de nieuwe verhalen
  18. Ron Jens:
    25 oktober 2021
    Lijkt mij een prachtige reis.
    Ik hoop dat de wereld tegen die tijd weer open is.
  19. Ton en Marianne Tieman:
    Tuurlijk duimen we mee 🍀🤞
  20. Stella:
    25 oktober 2021
    Hoi marlies vannacht je route bekeken wat een onderneming Ik duim voor jullie ! En Ikreis weer graag mee liefs Stella
  21. Anneke:
    25 oktober 2021
    De duimen draaien voor jullie Marlies en Jan! Wat zou het heerlijk zijn als jullie kunnen gaan. Ik verheug me al op de verhalen in dit blog!
  22. Ad Jacobs:
    25 oktober 2021
    Natuurlijk gaat het lukken!
    Maar wachten duurt altijd lang! Voor jullie maar ook voor alle volgers op afstand ,die van het avontuur meebeleven!
  23. Froukje voortallen:
    26 oktober 2021
    Hallo Marlies en Jan, geweldig dat jullie zo’n mooie reis maken, gaat vast lukken. Ik verheug me op alle belevenissen. Liefs van Froukje
  24. Kate Den Otter Noon:
    26 oktober 2021
    Zeker fingers crossed ! Geniet van de voorpret . Super spannend.
    Veel liefs x
  25. Rom Guttinger:
    27 oktober 2021
    Duim omhoog! Wat een onderneming weer.
    Succes met jullie voorbereiding en droom van de tocht die jullie gaan maken.

Groet, Rom
  26. Joshogenbirk:
    5 december 2021
    wel nog maar een keertje zwemmen dan en hup op reis succes groeten van jos Hogenbirk
  27. Piet en Tineke Hafkamp:
    7 december 2021
    En, weten jullie al of het door kan gaan? Het lijkt ons een prachtig plan 🙏🏻
  28. Angela:
    29 december 2021
    Ik zit, in afwachting van je eerste verhaal…..
  29. BERT van der roest:
    31 december 2021
    Mooie hoor veel plezier En goede einde En goed begin groetjes van ons bijde prettige dagen toegewenst groetjes Bert